Hayabusa
Proslavená svým brutálním výkonem, ovladatelností a majestátním vzhledem. Legendární díky stanovení nových hranic ultimátního sportovního výkonu a udržení pozice číslo jedna v posledních dvou desetiletích ve třídě, kterou sama založila.
Rychle vpřed až do současnosti. Absolutní odhodlání a neúnavné úsilí umožnily vznik nové generace dokonale připravené směle přenést jezdce do budoucnosti. Její dále vylepšené vlastnosti přinášejí ještě plynulejší dávkování výkonu, precizní jízdní vlastnosti a sadu nejnovějších elektronických systémů navržených pro optimalizaci výkonových charakteristik a rovněž k tomu, aby učinily Hayabusu ještě ovladatelnější, čitelnější a s neochvějnou spolehlivostí. To vše zabalené s dech beroucím stylem, ze kterého se Vám zatočí hlava.
Připravena k akci
Rozsáhlá sada elektronických řídicích systémů, která zahrnuje Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) daleko převyšuje systém SDMS-α. Každý ze systémů je navržen tak, aby zvyšoval pohodlí, budoval sebevědomí jezdce a optimalizoval výkonové charakteristiky tak, aby udělaly Hayabusu ještě ovladatelnější a předvídatelnější. Tyto systémy zlepšují komunikaci přímo se srdcem a mozkem motocyklu, tak jak postupně odhalujete potenciál tohoto ultimátního sportovního motocyklu.
Hlavní vlastnosti
PŘIPRAVENA K AKCI
Rozsáhlá sada elektronických řídicích systémů, která zahrnuje Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) daleko převyšuje systém SDMS-α.
VOLIČ REŽIMU VÝKONU
Zvolte si jeden ze tří výkonových režimů, které regulují výkon motoru tak, aby odpovídal jízdním podmínkám a stavu vozovky. Režim 1 poskytuje nejostřejší odezvu na otočení plynové rukojeti a maximální výkon. To je volba pro zkušeného jezdce a sportovní jízdu. V režimu 2 je odezva na otočení plynové rukojeti jemnější a nárůst výkonu je lineárnější. Je to praktický režim pro každodenní ježdění. Režim 3 je režimem s nejjemnějším nastavením reakce na otočení plynové rukojeti, pozvolným nárůstem výkonové křivky a s omezeným maximálním výkonem. Tento režim je vhodný pro jízdu na mokré nebo kluzké vozovce nebo v případě, kdy si jezdec zvyká na potenciál tohoto ultimátního sportovního motocyklu.
SYSTÉM OMEZUJÍCÍ NADZVEDNUTÍ PŘEDNÍHO KOLA
Suzuki úspěšně vyvinula pokročilý systém, který maximalizuje akceleraci a zároveň zabraňuje nadzvednutí předního kola od země. Po zapnutí nabízí systém možnost výběru z 10 režimů nastavení. Režim 1 poskytuje minimální kontrolu, v režimu 10 je prakticky nemožné nadzvednout přední kolo a to i při plném plynu a se spolujezdcem za zády
Obousměrný systém rychlořazení
Rychlé a jednoduché řazení nahoru a dolů bez nutnosti použití spojky nebo plynové rukojeti. Systém rychlořazení nabízí dva režimy. Režim 1 reaguje rychleji a nabízí tak odezvu závodního řazení, zatímco režim 2 je méně ostrý. Pro zajištění plynulého řazení jednotka ECM při akceleraci nebo jízdě stálou rychlostí změní časování zapalování a při deceleraci otevře škrticí klapku. Výkon nové antihopingové spojky s asistencí přítlaku zajišťuje ještě hladší řazení.
Systém omezující brzdění motorem
Tento systém omezuje efekt brzdění motorem, aby se potlačila možnost prokluzu nebo poskakování zadní pneumatiky a přispívá tak k plynulejšímu zpomalení a větší ovladatelnosti. Výběr ze tří režimů plus možnost systém vypnout dovolují efektivně regulovat účinnost brzdění motorem tak, aby to odpovídalo jízdním podmínkám a vašim preferencím.
Systém kontroly trakce
Tento systém povyšuje kontrolu trakce na vyšší úroveň díky neustálému monitorování dat o náklonu motocyklu z jednotky IMU a následnému efektivnímu omezení prokluzu v zatáčkách i na přímé silnici. Systém poskytuje vždy vyšší stabilitu a umožňuje jisté ovládání za různých jízdních podmínek při současném snížení stresu a únavy. Systém nabízí výběr z 10 režimů nastavení a kontrolu trakce je možné rovněž vypnout. Čím vyšší je číslo režimu, tím rychleji systém kontroly trakce zasahuje a tím proaktivněji systém zasahuje při prokluzu kola. Poznámka: Systém kontroly trakce nezastupuje jezdce v ovládání plynu. Nemůže zabránit ztrátě trakce následkem nepřiměřené rychlosti při nájezdu do zatáčky a/nebo při použití brzd.
Systém nemůže ani zabránit ztrátě přilnavosti předního kola.
Technické parametry
typ motoru | čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec, DOHC |
výkon v koních | 190 |
max kroutící moment v Nm | 150 |
zdvihový objem (cm3) | 1 340 |
vrtání x zdvih (mm) | 81 x 65 |
spouštěč | elektrický |
objem nádrže (l) | 20 |
převodovka/sek.převod | 6 rychlostí/řetěz |
rozměry délka/šířka/výška (mm) | 2180/735/1165 |
rozvor (mm) | 1480 |
světlá výška (mm) | 125 |
výška sedla (mm) | 800 |
pohotovostní hmotnost (kg) | 264 |
odpružení předního kola | Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič |
odpružení zadního kola | Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič |
brzdy přední | Brembo Stylema®, 4 pístky, dvojitý kotouč, ABS |
brzdy zadní | Nissin, 1 pístek, jednoduchý kotouč, ABS |
pneumatiky přední | 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová |
pneumatiky zadní | 190/50ZR17M/C (73W), bezdušová |
systém zapalování | elektronické |