Hayabusa

Proslavená svým brutálním výkonem, ovladatelností a majestátním vzhledem. Legendární díky stanovení nových hranic ultimátního sportovního výkonu a udržení pozice číslo jedna v posledních dvou desetiletích ve třídě, kterou sama založila.
Rychle vpřed až do současnosti. Absolutní odhodlání a neúnavné úsilí umožnily vznik nové generace dokonale připravené směle přenést jezdce do budoucnosti. Její dále vylepšené vlastnosti přinášejí ještě plynulejší dávkování výkonu, precizní jízdní vlastnosti a sadu nejnovějších elektronických systémů navržených pro optimalizaci výkonových charakteristik a rovněž k tomu, aby učinily Hayabusu ještě ovladatelnější, čitelnější a s neochvějnou spolehlivostí. To vše zabalené s dech beroucím stylem, ze kterého se Vám zatočí hlava.


Připravena k akci

Rozsáhlá sada elektronických řídicích systémů, která zahrnuje Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) daleko převyšuje systém SDMS-α. Každý ze systémů je navržen tak, aby zvyšoval pohodlí, budoval sebevědomí jezdce a optimalizoval výkonové charakteristiky tak, aby udělaly Hayabusu ještě ovladatelnější a předvídatelnější. Tyto systémy zlepšují komunikaci přímo se srdcem a mozkem motocyklu, tak jak postupně odhalujete potenciál tohoto ultimátního sportovního motocyklu.

KATALOG PŘÍSLUŠENSTVÍ

Hlavní vlastnosti

PŘIPRAVENA K AKCI

Rozsáhlá sada elektronických řídicích systémů, která zahrnuje Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) daleko převyšuje systém SDMS-α.

VOLIČ REŽIMU VÝKONU

Zvolte si jeden ze tří výkonových režimů, které regulují výkon motoru tak, aby odpovídal jízdním podmínkám a stavu vozovky. Režim 1 poskytuje nejostřejší odezvu na otočení plynové rukojeti a maximální výkon. To je volba pro zkušeného jezdce a sportovní jízdu. V režimu 2 je odezva na otočení plynové rukojeti jemnější a nárůst výkonu je lineárnější. Je to praktický režim pro každodenní ježdění. Režim 3 je režimem s nejjemnějším nastavením reakce na otočení plynové rukojeti, pozvolným nárůstem výkonové křivky a s omezeným maximálním výkonem. Tento režim je vhodný pro jízdu na mokré nebo kluzké vozovce nebo v případě, kdy si jezdec zvyká na potenciál tohoto ultimátního sportovního motocyklu.

SYSTÉM OMEZUJÍCÍ NADZVEDNUTÍ PŘEDNÍHO KOLA

Suzuki úspěšně vyvinula pokročilý systém, který maximalizuje akceleraci a zároveň zabraňuje nadzvednutí předního kola od země. Po zapnutí nabízí systém možnost výběru z 10 režimů nastavení. Režim 1 poskytuje minimální kontrolu, v režimu 10 je prakticky nemožné nadzvednout přední kolo a to i při plném plynu a se spolujezdcem za zády

Obousměrný systém rychlořazení

Rychlé a jednoduché řazení nahoru a dolů bez nutnosti použití spojky nebo plynové rukojeti. Systém rychlořazení nabízí dva režimy. Režim 1 reaguje rychleji a nabízí tak odezvu závodního řazení, zatímco režim 2 je méně ostrý. Pro zajištění plynulého řazení jednotka ECM při akceleraci nebo jízdě stálou rychlostí změní časování zapalování a při deceleraci otevře škrticí klapku. Výkon nové antihopingové spojky s asistencí přítlaku zajišťuje ještě hladší řazení.

Systém omezující brzdění motorem

Tento systém omezuje efekt brzdění motorem, aby se potlačila možnost prokluzu nebo poskakování zadní pneumatiky a přispívá tak k plynulejšímu zpomalení a větší ovladatelnosti. Výběr ze tří režimů plus možnost systém vypnout dovolují efektivně regulovat účinnost brzdění motorem tak, aby to odpovídalo jízdním podmínkám a vašim preferencím.

Systém kontroly trakce

Tento systém povyšuje kontrolu trakce na vyšší úroveň díky neustálému monitorování dat o náklonu motocyklu z jednotky IMU a následnému efektivnímu omezení prokluzu v zatáčkách i na přímé silnici. Systém poskytuje vždy vyšší stabilitu a umožňuje jisté ovládání za různých jízdních podmínek při současném snížení stresu a únavy. Systém nabízí výběr z 10 režimů nastavení a kontrolu trakce je možné rovněž vypnout. Čím vyšší je číslo režimu, tím rychleji systém kontroly trakce zasahuje a tím proaktivněji systém zasahuje při prokluzu kola. Poznámka: Systém kontroly trakce nezastupuje jezdce v ovládání plynu. Nemůže zabránit ztrátě trakce následkem nepřiměřené rychlosti při nájezdu do zatáčky a/nebo při použití brzd.

Systém nemůže ani zabránit ztrátě přilnavosti předního kola.

429 900 Kč

Technické parametry

typ motoručtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec, DOHC
výkon v koních190
max kroutící moment v Nm150
zdvihový objem (cm3)1 340
vrtání x zdvih (mm)81 x 65
spouštěčelektrický
objem nádrže (l)20
převodovka/sek.převod6 rychlostí/řetěz
rozměry délka/šířka/výška (mm)2180/735/1165
rozvor (mm)1480
světlá výška (mm)125
výška sedla (mm)800
pohotovostní hmotnost (kg)264
odpružení předního kolaVidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič
odpružení zadního kolaKyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
brzdy předníBrembo Stylema®, 4 pístky, dvojitý kotouč, ABS
brzdy zadníNissin, 1 pístek, jednoduchý kotouč, ABS
pneumatiky přední120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
pneumatiky zadní190/50ZR17M/C (73W), bezdušová
systém zapalováníelektronické
429 900 Kč